اخبار
کد خبر : 11195 ۱۳۹۹/۰۸/۱۹   ۲۰:۰۲:۴۰

با موافقت قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛
ارسال پروانه‌های دفاتر پیشخوان دولت از طریق پست انجام می‌شود

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: احراز هویت و ارسال پروانه‌های دفاتر پیشخوان دولت از طریق پست انجام می‌شود.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد در هشتمین نشست شورای راهبردی مدیران حوزه فاوای آذربایجان غربی که با حضور قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تامین ارتباط پشتیبان فیبر نوری مسیرهای شهرستان تکاب و همچنین مسیر خوی به مرز رازی، وضعیت پوشش جاده‌ای استان، عملکرد دفاتر پیشخوان دولت، مشکل تداخل فرکانسی مرزی با کشورهای همجوار، راه‌اندازی هاب پستی بین الملل در مرز رازی از اهم مورادی است که نیاز به بررسی تصمیمات در حوزه وزارتخانه دارد.

 رئیس شورای راهبردی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: تامین مسیر پشتیبان برای تمام ارتباطاتی که از طریق فیبر نوری برقرار شده است بسیار ضروری و یکی از اولویت های مهم در بحث تحقق پدافند غیر عامل است که باید در اسرع وقت مسیر پشتیبان فیبر نوری شهرستان تکاب و همچنین مسیرخوی به مرز رازی برقرار شود.

قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر ایجاد ارتباط پایدار در تمام نقاط کشور گفت: طبق قانون برای ایجاد ارتباط پایدار، اپراتورها موظف به ایجاد مسیر پشتیبان برای تمام مسیرهای فیبر نوری هستند و این موضوع باید در دو مسیر شهرستان تکاب و مسیر خوی به مرز رازی در اسرع وقت عملیاتی شود.

مسعود همدانلو با پیشنهاد مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی در خصوص احراز هویت و ارسال پروانه های دفاتر پیشخوان دولت از طریق پست موافقت و اعلام کرد: با توجه به الکترونیکی بودن تمام مراحل صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت، در اسرع وقت هماهنگی لازم برای تغییر این روند از مراجعه حضوری برای دریافت و احراز هویت صاحب پروانه به شکل ارسال از طریق پست در سامانه مربوطه اعمال می شود.

بر اساس این گزارش مقررشد آخرین پایش تداخل فرکانسی مرزهای استان با کشورهای همسایه که مربوط به 15 روز پیش است و میزان آن به حداقل رسیده است برای ارائه به مقامات استانی به مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی ارسال شود و همچنین مقرر شد با هماهنگی اپراتورها درصورت تامین زیرساخت برق و جاده دسترسی توسط مقامات استانی نسبت به ایجاد پنج سایت پر اهمیت برای پوشش جاده ای استان اقدام شود.

استان آذربایجان غربی به علت شرایط جغرافیایی خاص و داشتن مناطق صعب العبور و کوهستانی نیازمند ایجاد سایت های ارتباطی بیشتر برای تامین پوشش جاده ای را دارد که در شرایط کنونی هزینه تامین نیروی برق سایت های مورد نیاز مضاف بر هزینه تامین تجهیزات و ایجاد سایت مربوطه است که رفع این موضوع  همت جمعی مقامات استانی را می طلبد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا