اخبار
کد خبر : 11193 ۱۳۹۹/۰۸/۱۹   ۱۹:۵۰:۴۷

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد؛
تشکیل 6692 فقره پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کنترل و نظارت بر عملکرد بازار در هفت ماه امسال منجر به تشکیل شش هزار و 692 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 584 میلیارد ریال شد.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در گفتگوی خبری اظهار کرد: پرونده‌ها به منظور رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی افزود: 161 هزار و 186 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی و غیره صورت پذیرفته است.

بابایی تصریح کرد: طی مدت زمان یاد شده 2 هزار و 757 مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق سامانه 124 ستاد خبری به سازمان واصل شد که یک هزار و 898 مورد به صورت تلفنی، 530 مورد به صورت مراجعه حضوری و 329 مورد به صورت کتبی بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: پس از بررسی و رسیدگی شکایت ها و گزارش های دریافتی یک هزار و 291 مورد متخلف، یک هزار و 230 مورد غیرمتخلف و 236 مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است که پس از رسیدگی نتیجه به شاکی اعلام می شود.

بابایی عنوان کرد: در راستای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو در حوزه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم برای مقابله با کرونا از اول اسفندماه تا 30 مهره امسال پنج هزار و 35 مورد بازرسی انجام شد که 162 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال شد که برای صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا