اخبار
کد خبر : 1119 ۱۳۹۴/۰۹/۱۰   

بستر مناسبی برای ارتقای جایگاه زنان کارآفرین فراهم می کنیم

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن ارومیه گفت: بستر مناسبی برای حضور و ارتقای جایگاه زنان کارآفرین فراهم می کنیم.

به گزارش نای قلم، حسن انتظار امروز در نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین ارومیه اظهار کرد: زنان فعال اقتصادی می توانند با حمایت یکدیگر و تلاش و پشتکار خود بهره لازم را ببرند و اتاق ارومیه همچنین فضای مناسبی برای مشارکت زنان در فعالیت های اقتصادی فراهم می کند.

وی ضمن حمایت از طرح تشکیل انجمن زنان کارآفرین استان، افزود: بانوان استان آذربایجان غربی می توانند با انسجام خود این انجمن را تشکیل دهند و اتاق ارومیه حمایت همه جانبه خود را از این انجمن اعلام می کند.

انتظار اضافه کرد: این گردهمایی را به فال نیک می گیریم و خوشحالیم که این تعداد کارآفرین در سطح شهرستان ارومیه وجود دارد.

رئیس اتاق ارومیه افزود: اتاق ارومیه پایگاه بخش خصوصی است و در این تشکیلات صدای رسای شما را در کل کشور و دنیا رساتر خواهیم کرد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: حق بانوان هیچ وقت نمی تواند بسوزد، زنان سازندگان مملکت هستند، در اقتصاد کشور سهم دارند و در بخش تولید، صادرات واردات تجارت نیز به بانوان نیاز داریم.

انتظار سپس اظهار کرد: مشارکت زنان در فعالیت های اقتصادی و بهره گیری از توانمندی های علمی، فکری و تجارب زنان در توسعه پایدار اقتصادی نقش کلیدی دارند.

به گفته رئیس اتاق ارومیه زنان نیمی از جمعیت کشور را شامل می شوند و تقویت جایگاه آنان در مشارکت، سرمایه گذاری و کارآفرینی در بخش های مختلف اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا