اخبار
کد خبر : 11163 ۱۳۹۹/۰۸/۱۴   ۱۸:۲۷:۴۶

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد؛
کاهش شکاف دیجیتالی با توسعه ارتباطات بخش روستایی در آذربایجان غربی

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: توسعه ارتباطات بخش روستایی برای کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا ضروری است.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد در دیدار با مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و الکترونیکی شدن بسیاری از فعالیت های روزمره نیاز به تعامل و همکاری بین سازمانی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تا دورافتاده‌ترین نقاط استان را داریم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما پوشش حداکثری اینترنت در روستاها و رفع مشکلات اینترنتی روستائیان استان با توجه به آموزش های مجازی دانش آموزان و دانشجویان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان نیازمند تعامل بیشتر بین دستگاه های استانی است و دسترسی به فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطات مدرن به عنوان شرط لازم و ضروی دستیابی به حقوق بنیادین و اساسی بشر از جمله آموزش و اشتغال است.

جلیلی‌نژاد با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در این دیدار مشکلات و موانع توسعه زیرساخت های روستایی بررسی و مقرر شد برای تسریع در انجام کار سایت‌هایی که در مرحله بتن‌ریزی هم هستند نسبت به تامین برق آنها اقدام شود.

وی تسریع در برنامه زمانبندی برای بازدید میدانی کارشناسان شرکت توزیع برق استان از نقاط جانمایی شده را از دیگر توافقات انجام شده در این نشست دانست .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا