اخبار
کد خبر : 11160 ۱۳۹۹/۰۸/۱۴   ۱۷:۴۴:۵۴

معاون استاندار تاکید کرد؛
توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری‌های آذربایجان غربی

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری‌های استان تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی رضائیه ظهر در سمینار شهرداران آذربایجان غربی که بصورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری باید تلاش کند تا بستر لازم برای ارائه خدمات الکترونیک بیش از پیش گسترش یابد.

وی تشریح کرد: بر اساس مطالعات انجام شده وسائل نقلیه و ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از اماکن پر ریسک در انتقال ویروس کرونا است که تدابیری همانند پرداخت الکترونیکی برای مقابله با این موضوع اندیشیده شده که سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری‌ها به‌صورت گمنام دوشادوش کادر درمان در مقابله با این ویروس نقش‌آفرینی می‌کنند که نشان از همراهی و همدلی مسئولان شهری با مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از مسئولان شهری انتظار می‌رود همانند سابق با تمام قوا در راستای اجرای مصوبات ستادهای شهرستانی، استانی و ملی مقابله با ویروس کرونا گام بردارند.

وی با تأکید بر گندزدایی معابر شلوغ، ضدعفونی اماکن پر تردد، جمع‌آوری پسماند و چندین مهم دیگر، افزود: جمع‌آوری پسماند در محله‌ها باید همچون سابق صورت گیرد به گونه‌ای که زباله خانواده‌های کرونایی و غیر کرونایی به صورت جداگانه انجام پذیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا