اخبار
کد خبر : 1116 ۱۳۹۴/۰۹/۰۹   

خودروهای حمل زباله در ارومیه نوسازی می شوند

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه از نوسازی 12 دستگاه از خودروهای حمل زباله شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، عربعلی بهمن خواه  در گفت و گویی با تاکید بر لزوم نوسازی خودروهای ناوگان خدمات موتوری شهر ارومیه، اظهار کرد: از میزان بودجه تصویبی سازمان در سال جاری، 12 میلیارد تومان صرف نوسازی و تجهیز ناوگان خدمات موتوری می شود.

وی با بیان این که اکنون حدود 180 دستگاه خودرو حمل زباله در سازمان ارائه خدمات می کنند، بیان کرد: تا پایان سال جاری چهار دستگاه جاروب و مخزن شستشوی مکانیکی و نیز جدول شستشوی خریداری می شود.

بهمن خواه با اشاره به رفت و روب مکانیزه لاین‌های کمربندی شهر ارومیه، گفت: با تجهیز سازمان خدمات موتوری به ماشین آلات جدید و مکانیزه در آینده نزدیک، معابر داخل شهر نیز به صورت مکانیزه نظافت می شود.

وی در ادامه با بیان این که طی سال گذشته 75 دستگاه موقعیت یاب اتوماتیک جی‌پی‌اس روی ماشین آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه نصب شد، اظهار کرد: در فاز دوم نیز 75 دستگاه دیگر بر روی ماشین آلات نصب می شود.

بهمن خواه این اقدام را در افزایش بهره وری سازمانی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از تجهیزات شهری موثر دانست و بیان کرد: ردیابی خودرو در هر نقطه از شهر، امکان محاسبه دقیق مسافت طی شده و سرعت خودرو و مقایسه دقیق با کیلومترسنج خودرو و شناسایی تغییر جهت خودرو از مزایای سیستم موقعیت یاب اتوماتیک جی پی اس (GPS) است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا