اخبار
کد خبر : 11146 ۱۳۹۹/۰۸/۱۲   ۰۹:۰۴:۲۹

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:
تدابیر لازم برای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا در نظر گرفته شود

 

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تدابیر لازم برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا باید در نظر گرفته شود و خیران نیز در قالب تامین بسته‌های حمایتی به هموطنان خود یاری رسانند.

به گزارش نای قلم، کمال حسین‌پور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ورود دولت و خیران برای حمایت از اقشار آسیب‌ پذیر ضروری است.

وی افزود: شیوع این بیماری علاوه بر سلامت افراد جامعه معیشت بخشی از جامعه را نیز تحت تاثیر قرار داده است به طوری که در برخی از شهرها شاهد تعطیلی کسب و کارها هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید برای کنترل بیماری کرونا مراجعات مردم به ادارات و رفت و آمدهای غیرضرور به حداقل برسد و با افرادی که پروتکل‌ها را جدی نمی‌گیرند برخورد سختگیرانه‌ای شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد مقابله با کرونا به منظور اتخاذ تدابیری برای کنترل این بیماری، بیان کرد: باید تدابیر سختگیرانه‌تری برای کنترل این بیماری اندیشیده شده و جرائم سخنگیرانه‌ای برای افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند در نظر گرفته شود.

حسین‌پور ادامه داد: بنده نماینده مردم سردشت هستم و از آنجا که حدود چهار هزار جانباز شیمیایی در سردشت زندگی می‌کنند وضعیت از لحاظ شیوع بیماری بسیار وخیم است، در بیمارستان‌های سردشت آمار بالای بستری وجود دارد و بخشی از کادر درمان نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند. در سایر شهرهای کشور نیز آمارها نشان می‌دهد که وضعیت چندان مساعد نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر مراجعات به ادارات باید به حداقل رسیده و آن بخشی از امور که امکان دورکاری وجود دارد باید از این ظرفیت استفاده کند. اکنون این شرایط در کشور خاص بوده و ما نیازمند تدابیر ویژه‌ای هستیم تا بیش از این شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما روزانه شاهد فوت حدود ۴۰۰ نفر می‌باشیم و این آمار بسیار نگران‌کننده است، باید با افرادی که پروتکل‌ها را جدی تلقی نمی‌کنند برخورد شده و جرائم سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا