اخبار
کد خبر : 11142 ۱۳۹۹/۰۸/۱۱   ۱۵:۴۸:۵۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف انبار احتکاری میلیاردی روغن نباتی در بوکان

 

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۹۰۰۰ کیلو گرم روغن نباتی احتکارشده در انباری متروکه در بوکان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‌نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در راستای مبارزه با با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی درپی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی دریکی از انبارهای محلات شهر بوکان درزمینه نگهداری غیرمجازمواد غذایی فعالیت دارند رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل و بعد از هماهنگی لازم در بازرسی انبار 9 هزار و 936 کیلو گرم روغن نباتی فاقد مجوز اداره صنعت، معدن و تجارت کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، 2 میلیارد و۳۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

*دستگیری سارق میلیاردی شهرستان میاندوآب در ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی همچنین از دستگیری سارق حرفه ای منزل و طلاجات در عرض ۲۴ ساعت در میاندوآب خبر داد.

مسعود خرم‌نیا گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و طلاجات در میاندوآب به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق را در عرض ۲۴ ساعت حین فروش اموال مسروقه شناسایی و دستگیر کنند که در استعلام های صورت گرفته مشخص گردید متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا