اخبار
کد خبر : 11133 ۱۳۹۹/۰۸/۱۰   ۰۹:۵۲:۱۳

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد؛
اعلام آمادگی نیروهای نظامی برای کمک به کادر بهداشت و درمان

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از آمادگی کامل نیروهای نظامی و کادر درمانی نیروهای مسلح و بسیج در همراهی و کمک به کادر بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: 625 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 100 هزار عدد غذای گرم در استان توزیع شده که آمار بسیار بالایی نسبت به استان های مختلف است.

شهسواری اضافه کرد: تاکنون به همت سپاه شهدای استان و قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سایر مجموعه های مردمی رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی در سطح استان اجرا می‌شود.

این مسئول گفت: باید با ترویج و تبلیغ این اقدامات در جذب مشارکت های مردمی برای کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا تلاش کنیم.

فرمانده سپاه شهدای استان ادامه داد: منویات فرماندهی معظم کل قوا به عنوان چراغ راه و انگیزه بخشی مضاعف برای مقابله با این ویروس است، لذا باید در این خصوص هماهنگی بیشتری بین دستگاه های اجرایی شکل بگیرد.

وی افزود: عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا و مسئولان اجرایی استان به ویژه کادر بهداشت و درمان در این مدت بسیار خوب و قابل تقدیر بوده و لکن در این شرایط بحرانی و موج جدید شیوع بیماری لازم است، همه نهادها در کنار مسئولان و کادر بهداشت و درمان قرار بگیریم تا با فضل الهی شاهد کاهش ابتلا و کنترل شیوع این ویروس در استان باشیم.

تاکنون در آذربایجان غربی یک هزار و 494 نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در کل بیمارستان های استان بستری هستند که ۶۳۸ مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا و ۸۵۶ مورد مشکوک به ابتلا هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا