Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11131 ۱۳۹۹/۰۸/۱۰   ۰۹:۴۳:۰۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
مجموع فوتی های آذربایجان غربی به ۱۷۸۳ مورد افزایش یافت

 

 رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: متاسفانه با ۳۳ مورد فوتی جدید مجموع فوتی های استان به یک هزار و 783 مورد افزایش یافت.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: در تاریخ ۸ آبان، یک هزار و 494 نفر بستری با علائم سندرم حاد تنفسی در کل بیمارستان های استان داشته ایم که ۶۳۸ مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا و ۸۵۶ مورد مشکوک به ابتلا هستند.

به گفته وی در حال حاضر ۲۶۲ مورد در بخش آی سی یو بستری و ۸۲ نفر وصل به ونتیلاتور هستند.

آقازاده افزود: تعداد مبتلایان بستری جدید ۲۸۴ مورد است که بیشترین تعداد مبتلا در شهرستان ارومیه است.

وی خودمراقبتی، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی و پرهیز از ترددهای بی مورد در سطح شهر و خارج از شهرستان را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست برای رعایت حال سلامت عموم جامعه این توصیه‌ها را مردم جدی بگیرند.

آقازاده با بیان اینکه در هفته اخیر در بدترین شرایط نسبت به زمان شیوع این ویروس قرار داریم گفت: افزایش آمار بیماران و فوتی‌ها بیانگر بی توجهی مردم به هشدارهاست که امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم.

گفتنی است به دلیل وضعیت حاد بیماری کرونا در استان، محدودیت های کرونایی برای پنجمین هفته متوالی به مدت یک هفته دیگر از ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در آذربایجان غربی تمدید شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا