Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11119 ۱۳۹۹/۰۸/۰۸   ۱۹:۲۷:۴۳

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛
ایجاد 58 دفتر پیشخوان دولت جدید در آذربایجان غربی

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: با ابلاغ آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت 58 دفتر پیشخوان به آمار دفاتر پیشخوان در استان اضافه شده و این آمار به 303 دفتر رسیده است.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد در سیزدهمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوات دولت با اشاره به الکترونیکی بودن تمام مراحل ارائه خدمات در دبیرخانه دفاتر پیشخوان اظهار کرد: درخواست ایجاد، تمدید، جابجایی، نقل وانتقال و سایر خدمات دفاتر پیشخوان دولت کاملا الکترونیکی است و نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

وی افزود: وجود 303 دفتر پیشخوان دولت و صدور پروانه 48 دفتر جدید در این جلسه برای آذربایجان غربی ظرفیت مناسبی را برای برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی ایجاد می کند و دریافت خدمات توسط مردم را تسهیل و رضایتمندی شهروندان در پی دارد.

جلیلی نژاد الکترونیکی کردن خدمات دستگاه های اجرایی را با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا ضروری تر از قبل دانست و از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا با جدیت پیگیر تحقق دولت الکترونیک در ارائه خدمات تمام دستگاه های اجرایی استان شوند.

مدیر کل ارتباطات با اشاره به رتبه استان در شاخص IDI و پایین بودن سطح سواد رسانه ای عنوان کرد: با توجه به پایین بودن استفاده مردم از خدمات الکترونیکی دولت در استان نقش دفتر پیش خوان برجسته تر می شود.

وی افزود: شفاف سازی در ارائه خدمات و کاهش فساد اداری در دستگاه های اجرایی منوط به الکترونیکی شدن خدمات دستگاه های اجرایی است که باید با پیگیری از دستگاه ها در توسعه دولت الکترونیک تلاش کنیم.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی ضمن تشکر مجدد از کارکنان و مسوولین دفاتر پیشخوان استان تصریح کرد: طبق مصوبه جلسه قبل کارگروه با توجه به مخاطره آمیز بودن ویروس کرونا برای افراد بالای 60 سال ارائه خدمات برای این افراد در دفاتر پیشخوان تسهیل شد و باجه ای مجزا برای ارئه خدمات بدون نوبت به این افراد ایجاد شد که قابل تقدیر است.

در این نشست 48 مورد صدور پروانه دفتر پیشخوان جدید 10 درخواست نقل و انتقال و پنج مورد تغییر نشانی و همچنین صدور 33 دفتر فناوری اطلاعات روستایی و تمدید پنج دفتر روستایی مورد بررسی قرار گرفت که با درخواست تمامی آنها با توجه به ضوابط و مقررات مربوطه موافقت شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا