Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11113 ۱۳۹۹/۰۸/۰۷   ۲۱:۳۴:۲۹

معاون استاندار آذربایجان غربی متذکر شد؛
بروز برخی مشکلات اقتصادی با شیوع بیماری کرونا

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: متاسفانه با شیوع بیشتر بیماری کرونا شاهد بروز برخی مشکلات اقتصادی برای برخی از خانواده ها هستیم.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در بیست و پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: با استمرار کمک های مردمی در قالب کمک های مومنانه بخشی از مشکلات این خانواده ها حل می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ها در اقناع مردم و افکار عمومی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نقش موثری دارند.

مصطفوی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری بر لزوم اتخاذ تصمیم‌های قاطع، اقناع افکار عمومی و همکاری همگانی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید داشتند.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها، مطبوعات و به ویژه صدا و سیما در اقناع افکار عمومی ادامه داد: در کنار تمامی اقدامات انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا، رسانه ها می توانند در اقناع مردم و افکار عمومی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نقش موثری داشته باشند.

مصطفوی با اشاره به انتصاب دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شاهد مشارکت و همکاری حداکثری در کنترل، پیشگیری و درمان بیماران کرونایی و تقلیل میزان فراگیری این ویروس و استمرار آگاه‌سازی و ‌آموزش همگانی در نحوه مراقبت و مقابله با این بیماری در کشور باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در ارائه خدمات به بیماران اظهار اشت: حضور کادر درمانی در بیمارستانها همچون حضور رزمندگان در خط مقدم جهبه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است و بدون شک مردم ایران این ایثارگری و از خودگذشتی آنان را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا