اخبار
کد خبر : 11102 ۱۳۹۹/۰۸/۰۶   ۱۹:۱۵:۲۳

نماینده مردم ارومیه:
سیاهه مشکلات شهری ارومیه سر به فلک کشیده است

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاهه مشکلات در شهری که با دو کشور عراق و ترکیه هم مرز است و از پایانه صد ساله بر خوردار است سر به فلک کشیده است.

به گزارش نای قلم به نقل از ایلنا، وحید جلال زاده در صحن علنی امروز سه‌شنبه- ۶ آبان ماه-  در نطق میان دستور خود طی سخنانی اظهار کرد: چرا استانی که امکانات و ظرفیت‌های فراوان دارد، با دو کشور مرز مشترک و پایانه صد ساله دارد، درگیر مشکلات و مصائب گوناگون است. چرا در زمان مشکلات و بحران‌ها مردم پای کار هستند اما در زمان سرمایه‌گذاری خبری از دولت نیست.

وی در ادامه بیان داشت: آذربایجان غربی قطب کشاورزی ایران است؛ کشاورزان ارومیه اقتصاد این شهر را پایدار می کنند. مشکلات سیب و انگور در این استان  باید ساماندهی شود. امسال خستگی کشاورز بیش از پیش خواهد بود با توجه به افزایش سرسام آور قیمت کود ،سم و بذر در سال آینده با مشکلات امنیت غذایی مواجه خواهیم شد.

جلال زاده خطاب به وزیر راه و شهرسازی هم گفت: این وزارتخانه باید در تکمیل قطعه سوم آزاد راه شهید کلانتری بکوشد همچنین دولت باید حق نیروهای شرکتی را بدهد و در قراردادی شدن آنها با مجلس همراه شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا