اخبار
کد خبر : 11097 ۱۳۹۹/۰۸/۰۵   ۱۱:۴۸:۰۶

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تاکید کرد؛
ضرورت تامین مسیر پشتیبان برای مسیرهای فیبرنوری در آذربایجان غربی

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره بر اهمیت استفاده از تمام ظرفیت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای تحقق اهداف سند راهبردی پدافند غیرعامل اظهار کرد: تامین مسیر پشتیبان برای تمام مسیرهای فیبر نوری در استان از اهداف مهم سند راهبردی پدافند غیرعامل است که باید به صورت کامل تحقق پیدا کند.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد در گفتگویی با اشاره به نزدیک شدن آغاز هفته پدافند غیرعامل، آمادگی کامل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در اجرای برنامه های متنوع این هفته به منظور آمادگی مواجهه با هر گونه حوادث سایبری احتمالی را امری ضروری دانست.

وی با تاکید بر اجرای سیاست وزارت ارتباطات در بخش پدافند غیرعامل گفت: اهداف بخش پدافند غیرعامل بهبود فضای تعامل بین سازمانی در حوزه های مختلف ICT  استان به نحوی که همه مکمل یکدیگر بوده و در نهایت به پایداری ارتباطات بیانجامد است.

رئیس کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی افزود: هدایت، راهبری، هماهنگی و مدیریت متمرکز، رصد و پایش تهدیدات، ارتقاء سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی، آموزش حرفه ای و تخصصی از دیگر ماموریت‌های اصلی کمیته پدافند غیرعامل در وزارت ارتباطات است که باید در استان به آنها جامعه عمل پوشاند.

وی برگزاری مانورهای مشترک پدافند غیرعامل شرکت‌ها و ادارات حوزه ICT استان را نقطه عطفی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف قسمت‌های مختلف این حوزه دانست و این امر را موجب تقویت پایداری هر چه بیشتر زیرساخت‌های ارتباطی استان بر شمرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا