Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11091 ۱۳۹۹/۰۸/۰۳   ۲۲:۱۱:۳۹

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد؛
توزیع پک حمایتی به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار ارومیه

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از توزیع پک حمایتی به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار این شهر خبر داد.

به گزارش نای قلم، ناصر رکاب در گفتگویی از توزیع تعداد سه هزار عدد کیف مدرسه به صورت پک حمایتی مشتمل بر نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار کلانشهر ارومیه خبر داد.

وی افزود: این طرح به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی ره همچنین خیران در قالب طرح پویش همسایه مهربان (دیوار مهربانی) به مرحله اجراء درمی‌آید.

رکاب با اشاره به رویکردهای جامعه‌محور سازمان در زمینه ارتقای سطح حمایت‌های اجتماعی از اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با تعامل، هم‌افزایی و همکاری با موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد همچنین ادارات و نهادهای ذیربط، برنامه‌های متنوعی برای اجرای طرح‌های حمایتی در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده که طرح پویش همسایه مهربان و دیوار مهربانی در همین راستا هم اکنون در حال اجراست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از علاقمندان به مشارکت در این طرح خواست تا هدایای خود را به مرکز تجمیع هدایا مستقر در خیابان ارشاد ، روبروی بیمارستان امام خمینی (ره)، محوطه بیرونی استخر شهرداری ارومیه تحویل دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا