اخبار
کد خبر : 1108 ۱۳۹۴/۰۹/۰۹   

هم افزايي خوبي در راستاي مبارزه به اعتياد شكل گرفته است

 معاون وزير و رئيس سازمان بهزيستي كشور گفت: خوشبختانه در كشور هم افزايي خوبي در بين دستگاه هاي مرتبط براي مبارزه با اعتياد شكل گرفته است.

به گزارش نای قلم، انوشيروان محسني بندپي امروز در سفر دو روزه خود به استان آذربايجان غربي در حاشيه بازديد از مراكزي چون موسسه نگهداري و توانبخشي سالمندان و معلولين ذهني بالاي 14 سال حضرت قائم (عج) و خانه صبا در سلماس با اشاره به روند روبه رشد مصرف مواد در كشور اظهار كرد: شاهديم كه متاسفانه اين مصرف از شكل سنتي به صنعتي سوق يافته و اين زنگ خطري جدي است.

وي با بيان اينكه وظيفه بهزيستي به عنوان ارگاني تخصصي در زمينه پيشگيري آگاهسازي و اطلاع رساني و نيز نظارت بر مراكز ماده 15 است، افزود: مبارزه علمي، ريشه اي، مستمر و پايدار با اعتياد نيازمند همراهي تمام ارگان هاست.

محسني بندپي همچنين از مراحل نهايي لايحه حمايت جامع از معلولان در مجلس خبر داد و گفت: با توجه به استقبال و پیگیری مجلس نسبت به دریافت این لایحه امیدواریم مجلس لایحه را در کمیسیون مشترک بررسی و برای تصویب نهایی اقدام کند.

رئيس بهزيستي كشور با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم این لایحه در این مجلس به تصویب برسد، گفت: پس از تصویب لایحه در مجلس و اختصاص اعتبارات ویژه برای آن، امکان اجرایی شدن مفاد آن از سوی سازمان بهزیستی وجود دارد و به محض تصویب نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.

وي افزود: در این لایحه رفع مشکلات و نیازهای معلولان و همچنین ارائه تسهیلات خاص به آنها در نظر گرفته شده است که با اجرای آن معضلات این قشر از افراد جامعه کاهش پیدا خواهد کرد.

گفتني است معاون وزير و رئيس سازمان بهزيستي كشور و هيئت همراه در سفر به شهرستان سلماس در جلسه اي با حضور فرماندار،نماينده معين مردم سلماس در مجلس شوراي اسلامي و مديران دستگاههاي اجرايي مسائل و مشكلات جامعه هدف اين شهرستان را مورد بررسي قرارد دادند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا