اخبار
کد خبر : 11076 ۱۳۹۹/۰۸/۰۱   ۲۲:۲۶:۰۰

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:
از کسب و کارهای حوزه فاوای استان با ارائه تسهیلات کم بهره حمایت می‌کنیم

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: به منظور کمک به تسریع در انجام پروژه های فعال در حوزه فاوای استان از کسب و کارهای این بخش با ارائه تسهیلاتی کم‌بهره در قالب شش طرح حمایت می‌کنیم.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد حمایت از شرکت ها و تعاونی های فعال در حوزه فاوای استان را در قالب شش طرح حمایتی عنوان و اظهار کرد: این تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده به کلیه شرکت های خصوصی و تعاونی های دارای قرارداد فعال در این حوزه با دستگاه های دولتی و عمومی پرداخت می شود.

وی افزود: مبلغ پرداختی با توجه به مبلغ قرارداد شرکت ها به منظور تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی و یا تجهیزات مورد استفاده پرداخت می شود.

جلیلی نژاد با اشاره به طرح نوآفرین و سایت ایران کارفا عنوان کرد: اهدافی که این طرح دنبال می کند، حمایت از کسب و کارهای نوپا و غیرنوپا، ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT)   استان است.

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی گفت: این تسهیلات برای تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است و وجوهی که پراخت می شود از محل منابع داخلی شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت وجوه اداره شده برای حمایت از تحقیقات، طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال آفرینی و یا صادرات کالا و خدمات اختصاص یافته که بر مبنای این دستورالعمل و در چارچوب تصویب‌نامه هیئت وزیران به بخش‌های خصوصی و تعاونی پرداخت می شود.

وی درخصوص نحوه دسترسی و ثبت نام در طرح ها گفت: برای تکمیل پرسشنامه های سامانه ملی ایران نوآفرین هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند برای ثبت نام در سامانه ایران نو آفرین به تارنمای www.irannoafarin.ir و برای اطلاع از شرایط و مبالغ کسب تسهیلات به تارنمای www.irankarfa.ir مراجعه و ثبت نام کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا