اخبار
کد خبر : 11068 ۱۳۹۹/۰۷/۳۰   ۱۷:۴۸:۰۲

با انجام اقدامات فنی و تخصصی؛
پلیس فتا به کار پزشک قلابی پایان داد

 

رئیس پلیس فتا آذربایجان ‌غربی گفت: فردی که با جعل عنوان پزشک در فضای مجازی فعالیت می‌کرد، شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ اکبر نصرتی در گفتگویی اظهار کرد: با مراجعه نماینده حقوقی یکی از بیمارستان‌های سطح شهرستان ارومیه و اعلام شکایت از صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام که تحت عنوان یکی از پزشکان حاذق آن بیمارستان از شهروندان سوء‌استفاده می‌ کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پیرامون موضوع مدیریت صفحه، متهم به هویت معلوم و ساکن یکی از شهرستان‌های تابعه استان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد .

این مقام مسئول با بیان اینکه نباید به هویت افراد در فضای مجازی اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان در مسائل پزشکی که سلامت افراد در میان است به هیچ عنوان نباید به افرادی که در فضای مجازی خود را پزشک معرفی می‌کنند، اعتماد کنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان جهت دریافت راهنمایی، مشاوره و اعلام هر گونه موارد خلاف قانون می توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) به این پلیس گزارش دهند .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا