اخبار
کد خبر : 11047 ۱۳۹۹/۰۷/۲۷   ۱۲:۴۹:۵۲

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛
ابتلای 10 نفر از فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی به کرونا

 

آسیب‌هایی که بحران کرونا به بدنه اقتصادی مشاغل مختلف وارد کرد شاید تا میزانی، غیرقابل جبران بوده و نیازمند گذر زمان است.

این آسیب‌ها اغلب عمومیت داشته و تنها به یک حرفه یا شغل خاص محدود نمی‌شود؛ در بین مشاغل اما برخی بیش از سایرین آسیب دیده‌اند و آثار اقتصادی کرونا بیشتر به فعالان آن حرفه لطمه زده است که رسانه‌ها همواره تلاش کردند این آسیب‌ها را بازگو کرده و راه‌حلی برای مشکل پیدا کنند.

اما خود رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در آنها هم در ابعاد کاری و اقتصادی مختلف تحت تاثیر این ویروس کوچک قرار گرفتند، آسیب‌های زیادی دیدند و کمتر رسانه‌ای بود که به این موضوع توجه داشته و مشکلات خود خبرنگاران را بازگو کند.

به طوری که در هیاهوی بحران کرونا، تعدادی از فعالان رسانه‌ای استان به این ویروس شدند، که رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تعداد مبتلایان به کرونا را از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون 10 نفر اعلام کرد.

امید سیاح افزود: هشت نفر از فعالان رسانه‌ای استان بهبود یافته‌اند، یک نفر هم اكنون در حالت كما در بیمارستان آذربایجان ارومیه بستري است و متاسفانه صبح امروز مهدیقلی رشیدی دار فانی را وداع گفت.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها در ایام مقابله با ویروس کرونا حضور فعال و پرشوری داشتند که قابل تقدیر است، افزود: با این همه خبرنگاران با تمام ترس ها و اضطراب‌های ناشی از این بیماری در کنار کادر درمانی در صحنه هستند و تلاش می کنند تا آنچه می‌بینند را به روایت تصویر و قلم به مخاطب برسانند.

گفتنی است، مجموع کل بستری‌های ناشی از این بیماری در بیمارستان‌های استان به یک هزار و ۱۵۳ تن رسیده است.

همچنین یک هزار و ۳۴۷ نفر براثر این بیماری جان باخته اند، تعداد بستری‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه نیز به ۲۲۳ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۷۰ نفر از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا