Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11042 ۱۳۹۹/۰۷/۲۴   ۱۹:۱۸:۳۴

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:
۴۵ فقره باند مواد مخدر در آذربایجان غربی منهدم شد

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۴۵ فقره باند مواد مخدر در استان در شش ماه نخست امسال شناسایی و منهدم شده است که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی خبری اظهار کرد: درمجموع در این بازه زمانی 2 میلیون و 878 هزار و 825 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 181 هزار و 889 عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، تعداد یک هزار و 379 طرح طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و... با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان اجرا شده است که یک هزار و 624 نفر توزیع‌کننده خرد و چهار هزار و 902 نفر معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

خرم‌نیا با بیان اینکه ما در استان اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۴ نفر از اراذل و اوباش که باعث سلب اسایش شهروندان شده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۴۶ قبضه سلاح جنگی و۴۲۶ قبضه سلاح شکاری در سطح استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه پنج درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: انتظامی استان در شش ماه نخست امسال در دستگیری قاتلان به توفیقات خوبی دست یافته است به طوری که در حوزه دستگیری نسبت به مدت مشابه ۲ درصد رشد دستگیری را نشان می دهد.

وی در ادامه سخنان خود به شعار هفته ناجا "باهم برای امنیت و سلامت" اشاره و اظهار امیدواری کرد با ایجاد بسترهای محکم برای امنیت و سلامت در استان در هماهنگی، هم‌آوایی و همکاری مشهود و کم نظیر، ظرفیت‌های لازم و کارآمد برای تامین امنیت ملی، انضباط اجتماعی و حاکمیت قانون در جامعه را فراهم و تحکیم ببخشیم.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این مدت در بحث سرقت نیز کاهش خوبی داشته‌ایم و تاکنون در این زمینه ۸۰ درصد سرقت‌ها کشف شده است.

خرم نیا به کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری و۳۴ درصدی تصادفات فوتی برون شهری نیز اشاره کرد.

وی سپس افزود: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با تعامل هدفمند با نهادها و تشکل های برون سازمانی و نیز ارتباط مستمر با دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، محدودیت‌های ویژه ترافیکی در بخش جاده ای و تمهیدات ترافیکی درون شهری و همچنین طرح‌های انتظامی در نقاط پرتردد سطح استان  اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از ضدعفونی کردن روزانه تمام کلانتری‌ها، پلیس‌های تخصصی و مراکز انتظامی خبر داد و گفت: مردم هیچ گونه نگرانی در هنگام ورود به این مراکز نداشته باشند اما لازم است که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از ترددهای غیرضروری به این مراکز خودداری کنند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری، در اجرای طرح کنترل و رصد بازار و برخورد با جرایم اقتصادی ۳۳ فقره پرونده احتکار به ارزش بالغ بر131 میلیارد و 90 میلیون و 247 هزار ریال که در انبار غیرمصوب نگهداری شده بود، تشکیل و در این خصوص تعداد ۳۰ نفر متهم شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خرم نیا در ادامه افزود: در شش ماه نخست امسال 333 هزار و 561 لیتر مواد سوختی در سطح استان کشف شده است.

به گفته وی در حوزه جرایم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز یک هزار و 454 عملیات منجر به کشف داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه افزایش ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا