Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1103 ۱۳۹۴/۰۹/۰۸   

آمادگی راهداران برای اجرای راهداری زمستانی

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: گروه های راهداری برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در جاده های آذربایجان غربی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گزارش نای قلم، علی قهرمانی امروز در جلسه زیرکارگروه حمل و نقل شریانهای حیاتی  بلایای جوی و طوفان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و زمستان و براساس برنامه ریزی های انجام شده، راهداران آماده استقرار و خدمات رسانی در جاده های آذربایجان غربی هستند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد هماهنگی های لازم برای مقابله با پدیده «ال نینو» و راهداری زمستانی از اصلی ترین محورهای جلسه زیرکارگروه حمل و نقل شریان های حیاتی  بلایای جوی و طوفان است، افزود: ظهور این پديده نو در فصل پاییز و زمستان امسال به شکل فرارسیدن زمستان زودرس پیش بینی شده  و لازم است در زمینه پیش‌بینی حوادث و بلایای طبیعی برنامه های کارایی اجرا شود.

وی بیان کرد: چگونگی تخریب جسم راه آهن در کیلومتر 125 تا 128 راه آهن مراغه – ارومیه که در اثر  آبیاری غیراصولی ایجاد شده، از دیگر موضوعات بود در این جلسه بررسی شد.

قهرمانی با اشاره به اینکه این جلسه هفت مصوبه داشته است، تصریح کرد: محل استقرار ایستگاه های ثابت و متغیر پایگاه های امدادرسانی، هلال احمر و راهدارخانه ها و جمع بندی مشکلات راهداری زمستانی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ادامه داد: تجهیز راهدارخانه ها،لزوم نصب تابلو ایستگاه های حلال احمر  و تبادلات اطلاعاتی مابین فوریت های پزشکی و راهدارخانه ها در امر امدارسانی جاده ای از دیگر مصوبات جلسه زیرکارگروه حمل و نقل شریانهای حیاتی  بلایای جوی و طوفان به شمار می رود.

جلسه زیرکارگروه حمل و نقل شریان های حیاتی بلایای جوی و طوفان باحضور کارشناسان حوزه مدیریت راهداری، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، نمایندگان دستگاه های اجرایی هلال احمر، فوریت های پزشکی، جهاد کشاورزی، پلیس راه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا