اخبار
کد خبر : 11023 ۱۳۹۹/۰۷/۲۱   ۲۱:۰۹:۱۴

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات مردم چاره‌اندیشی کنند

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخبان و جانشینان مردم باید مشکلات آنها را از نزدیک لمس و با اختیارات قانونگذاری و نظارتی خود برای رفع آنها چاره‌ای کنند.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در دیدار با وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به شهادت اخیر دو مرزبان اشاره و اظهار کرد: آذربایجان غربی به لحاظ مرزی بودن دارای شرایط خاصی است و باید در تقویت نوار مرزی این استان تدابیر ویژه‌ای اندیشه شود.

وی به درگیری کشور و آذربایجان غربی با موج سوم کرونا پرداخت و گفت: دلیل اصلی شیوع موج سوم کرونا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی افراد است که خطر این ویروس را جدی نگرفته اند، این افراد علاوه بر آسیب به خود، دیگران را نیز در معرض خطر قرار می دهند لذا باید با این افراد برخورد قانونی صورت گیرد تا سایه این ویروس نحس از کشور محو شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت: مجلس در مبارزه با فساد در کنار دستگاه قضایی هست و از جنبش و حرکت انقلابی ریاست قوه قضائیه و دادگستری استان حمایت می کند.

وحید جلال زاده اتحاد و همدلی قوای سه گانه را در خشکانده ریشه فساد در کشور بسیار مهم و اثربخش دانست و ابراز امیدواری کرد همکاری‌های مجلس و قوه قضائیه بیشتر از سابق باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا