Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11020 ۱۳۹۹/۰۷/۲۱   ۲۰:۳۲:۱۹

در 24 ساعت گذشته روی داد؛
فوت 24 نفر دیگر مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی

 

رئیس کارگروه اطلاع‌ رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: 24 نفر از مبتلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته در آذربایجان غربی جان باختند.

به گزارش نای قلم، علی احمد آقاپور در گفتگویی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند.

وی افزود: میانگین فوتی روزانه در آذربایجان غربی هر ساعت به یک نفر رسیده است.

رئیس کارگروه اطلاع‌ رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا در استان در اوج خود قرار دارد و در صورت رعایت نکردن شهروندان و بی توجهی مردم به اصول بهداشتی و خودمراقبتی در مقابل بیماری کرونا، این روند افزایشی همچنان ادامه خواهد داشت.

آقاپور تصریح کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به یک هزار و ۳۰ نفر رسیده که از این تعداد ۵۲۵ نفر مشکوک و ۵۰۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

وی گفت: از تعداد بستری‌ شدگان هم ۲۲۶ نفر در آ ی ‌سی ‌یو بستری بوده که از این تعداد، ۵۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس کارگروه اطلاع‌ رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به افزایش ۲۴ نفری تعداد فوت شدگان براثر بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان، تصریح کرد: تعداد کل فوت ‌شدگان در آذربایجان غربی به یک هزار و ۲۵۲ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا