Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11018 ۱۳۹۹/۰۷/۲۱   ۱۱:۱۶:۰۵

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:
4 واحد انبار احتکار آرد در ارومیه پلمپ شد

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تشدید نظارت و بازرسی از عملکرد واحدهای تولید، توزیع و پخت نان در ارومیه در مدت پنج روز چهار انبار احتکار آرد یارانه ای، صنف و صنعت کشف و پلمب شد.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در جلسه تشدید بازرسی اظهار کرد: آرد یارانه ای یک به تعداد 180 لنگه معادله شش هزار و 800 کیلوگرم به ارزش بیش از 59 میلیون ریال، آرد یارانه ای 2 به تعداد 407 لنگه معادله 16 هزار و 280 کیلوگرم به ارزش بیش از 199 میلیون ریال و آرد صنفی و صنعتی 872 لنگه معادله 34 هزار و 880 کیلوگرم به ارزش بیش از یک میلیارد و 918 میلیون ریال کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیربط ارجاع شد.

وی تصریح کرد: در پنج روز گذشته در سطح شهرستان یک هزار و 64 مورد بازرسی از واحدهای پخت نان لواش که 156 درصد از کل واحدهای شهرستان را تشکیل می دهند، انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اذعان کرد: به منظور تأمین نان مورد نیاز مردم و ایجاد توازن در سطح عرضه، آردهای مکشوفه از انبارهای احتکاری بین نانوایان توزیع شد که نانوایان مشکلی در تأمین آرد برای پخت نان تا آخرین مشتری موجود در محل را نداشته باشند.

بابایی عنوان کرد: انبارهای فوق طی گشت مشترک بازرسان تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، اماکن عمومی، صنعت، معدن وتجارت و بازرسی اصناف کشف و در محل برای انبارهای یاد شده پرونده احتکار تشکیل و منجر به پلمب انبارها شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز گفت: طرح نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در حوزه توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در حال اجرا است و با واحدهای صنفی که از عرضه کالا در بازار امتناع و یا اقدام به احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کنند مطابق قانون نظام صنفی اعمال قانون خواهند شد.

علیرضا محمودی خاطرنشان کرد: هم وطنان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی واحدهای صنفی توزیعی، خدماتی، فروشگاهی و غیره را از طریق سامانه شبانه روزی 124 و یا با مراجع حضوری با ما در میان بگذارند تا در کمترین فرصت ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا