Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1101 ۱۳۹۴/۰۹/۰۸   

کاندیداها برای ثبت نام در انتخابات یک هفته فرصت دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: زمان ثبت نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یک هفته در نظر گرفته شده است.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در نهمین جلسه شورای اداری استان بر فراهم سازی زمینه های لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سالجاری تاکید کرد.

وی افزود: فرمانداری ارومیه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه برای ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و فرمانداری ها و بخشداری های سراسر استان برای ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی فعالیت می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: کاندیداهایی که در این مدت به فرمانداری ها و بخشداری های حوزه های انتخابیه دسترسی نداشته باشند، می توانند از طریق دفتر ایجاد شده در وزارت کشور ثبت نام کنند.

رادفر گفت: انتخابات 26 فرآیند دارد که از این تعداد، 24 فرآیند به طور کامل رایانه ای برگزار می شود و تنها اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداری های استان آماده آغاز فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

رادفر ادامه داد: زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری را باید فراهم سازیم.

 رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات سال جاری در تعیین سرنوشت خود بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر بی طرفی کامل اعضای ستاد در جریان انتخابات گفت: حرکات انتخاباتی شروع شده و باید سعی کنیم که با رعایت صحیح قوانین و مقررات بر له یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ صورت نگیرد.

وی با اشاره به این که اولویت اصلی ستاد انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در سال جاری است، افزود: همه مسئولان و متولیان وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و تأمین امنیت آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.

آذربایجان غربی سه نماینده در مجلس خبرگان رهبری و همچنین 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که شامل سه نماینده از ارومیه، یک نماینده از خوی و چایپاره، یک نماینده از ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، یک نماینده از سلماس، دو نماینده از میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، یک نماینده زا بوکان، یک نماینده از مهاباد، یک نماینده از پیرانشهر و سردشت و یک نماینده از نقده و اشنویه هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا