اخبار
کد خبر : 1100 ۱۳۹۴/۰۹/۰۸   

مدیران دستگاه های اجرایی از انتقاد نهراسند

استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران و مسئولان نباید از اینکه مورد انتقاد واقع شوند بهراسند.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در جلسه شورای اداری اظهار کرد: انتقادات سازنده باید در راستای اصلاح نقاط ضعف و جبران کاستی ها و نقائص به کار گیرند تا از این رهگذر مشارکت‌های مردمی برای بهتر شدن روند خدمت‌رسانی جلب شود.

وی افزود:  کار کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به صورت فعال و مستمر و با جدیت باشد؛ ما مسئولان، مقام تشریفاتی نیستم و نباید صرفا برای ایجاد رزومه فعالیت کنیم، بلکه باید با نیت کسب رضای الهی و در جهت خدمت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم مجدانه کار و تلاش و اهتمام داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه در دوران پساتحریم قرار داریم لازم است که زمینه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را فراهم کنیم در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران ملزم به تهیه و تدوین لیستی از طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری هستند.

وی تصریح کرد: لازم است که زمینه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در مناطق مختلف استان آذربایجان‌ غربی فراهم شود.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو در کشور هم اشاره کرد و گفت: از تمام کسانی که برای انتخابات آستین بالا زده اند تشکر می کنیم و از کاندیداهایی نیز که در موعد قانونی برای شرکت در انتخابات ثبت نام خواهند کرد استقبال می کنیم؛ چرا که حضور سلائق و کاندیداهای مختلف به برگزاری هر چه باشکوه تر و گسترده تر انتخابات که جزو اهداف اساسی نظام است کمک می  کند؛ از همه می خواهیم که برای برگزاری انتخاباتی شاداب و با مشارکت حداکثری تلاش کنند.

وی همچنین از دستگاه های استانی که دارای توان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) هستند خواست در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نکنند.

استاندار گفت: ستادی در استان زیر نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه تشکیل شده که امورات مربوط به سفر زائران استان به کربلا و شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) را پیگیری می کند؛ فلذا از دستگاه های اجرایی استان نیز انتظار می رود با هماهنگی حج و زیارت و مدیریت بحران استان، به ستاد مربوطه در حد توان کمک کنند تا بتوانیم خدمت رسانی شایسته ای به زائرین داشته باشیم.

وی در ادامه به ویژه برنامه تلویزیونی "توسعه و همدلی" که از سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می شود، اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی استان در این برنامه که فرصت خوبی برای ارائه گزارش عملکرد حوزه های مختلف به مردم است شرکت کنند و مسائل و مشکلات و همچنین انتظارات خود را از مردم نیز مطرح کنند تا از این طریق ضمن تقویت ارتباط میان مردم و مسئولان و افزایش اعتماد مردم به حکومت، جلوی طوفان تبلیغات مسموم دشمن علیه نظام که با هدف ایجاد فاصله بین مردم و نظام است، گرفته شود.

وی همچنین از مدیران و مسئولان حوزه منطقه آزاد ماکو خواست در انتصاب مدیران با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو هماهنگی های لازم را داشته باشند و با همدلی و انسجام در توسعه این منطقه تلاش کنند.

در این جلسه همچنین، استاندار آذربایجان غربی از حسین زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به جهت تلاش ها و خدمات شایسته وی در خدمت رسانی به خانواده ها و افراد تحت پوشش با اهدای لوح و هدایایی تجلیل نمود.

همچنین مقام عالی استان در این جلسه، از رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به نمایندگی از فعالان ستاد استقبال از جانباختگان حادثه منا در استان تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا