اخبار
کد خبر : 10996 ۱۳۹۹/۰۷/۱۶   ۲۱:۱۰:۰۸

توسط دادگستری آذربایجان غربی انجام گرفت؛
کمک مومنانه به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

 

کمک مومنانه کارکنان دادگستری ارومیه در قالب 82 بسته معیشتی توسط معاونت فرهنگی دادگستری آذربایجان غربی تهیه و آماده تحویل شد.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی درخصوص این اقدام خداپسندانه در گفتگویی اظهار کرد: امروز کشور در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارد و شیوع کرونا به این شرایط بد دامن زده است.

وی ادامه داد: مردم انقلابی و نوع دوست کشورمان از همان ابتدای درگیری کشور با این ویروس نحس قشرهای ضعیف جامعه را فراموش نکرده اند و با کمک های مومنانه خود و در قالب بسته های معیشتی دستگیر نیازمندان بودند.

گروسی افزود: دستگاه قضایی استان نیز همراه و همگام با نهادهای مردمی در این پویش مشارکت کرده و با جمع آوری مبالغی هر چند ناچیز در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان تاکید کرد: درست است که کرونا طول کشیده است ولی ما نباید نیازمندان را فراموش کنیم و از حس مسئولیت و انسان دوستی خود در قبال آنها کم کنیم بلکه باید این حرکت جهادی را نه تنها تا پایان رفع این بلا از کشور بلکه تا زمانی که نیازمندی در کشور است ادامه دهیم.

شایان ذکر است این بسته های معیشتی که شامل اقلام غذایی، بهداشتی و کارت هدیه جمعاً به ارزش 291.773.000 ریال است و در قالب 82 بسته که با کمک های کارکنان دادگستری ارومیه تهیه شده، با شناسایی افراد بی بضاعت ونیازمند به ایشان تحویل می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا