اخبار
کد خبر : 10987 ۱۳۹۹/۰۷/۱۵   ۲۰:۳۱:۳۷

در 24 ساعت گذشته روی داد؛
فوت ۱۴ تن دیگر بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان غربی

 

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از فوت ۱۴ تن دیگر بر اثر بیماری کرونا در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، علی احمد آقاپور در گفتگویی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد فوتی‌های دورقمی کرونایی در استان بودیم و متاسفانه ۱۴ نفر دیگر از شهروندان در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند که امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها بر این شرایط فائق بیاییم.

وی افزود: شدت و سرعت ابتلا به بیماری کرونا و جان‌باختن شهروندان بر اثر این بیماری همچنان در استان افزایش دارد و همچنان شاهد فوت تعداد زیادی از شهروندان در استان بر اثر این بیماری هستیم.

آقاپور اضافه کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۸۹۹ نفر رسیده که از این تعداد ۴۶۸ نفر مشکوک و ۴۳۱ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۸۴ نفر بوده که از این تعداد، ۴۱ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.

آقاپور با اشاره به افزایش ۱۴ نفری تعداد فوت شدگان براثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به یک‌هزار و ۱۲۸ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

او اظهار کرد: از کل فوتی‌های دیروز بر اثر شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی، شش نفر مربوط به ارومیه، ۲ نفر مربوط به سردشت، ۲ نفر مربوط به نقده و یک نفر مربوط به هرکدام از شهرستان‌های شاهین دژ، بوکان، خوی و سلماس است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا