اخبار
کد خبر : 10985 ۱۳۹۹/۰۷/۱۵   ۱۷:۱۶:۰۱

نماینده مردم ارومیه در مجلس خواستار شد؛
ایجاد اداره کل راه آهن آذربایجان غربی

 

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس خواستار ایجاد اداره کل راه آهن آذربایجان غربی با توجه به گسترش خطوط راه آهن و ایستگاه های شهری در استان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی شد.

به گزارش نای قلم، وحید جلال زاده از جلسه جمعی از نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت راه های استان خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: ارومیه جزء معدود مراکز استانی است که فاقد کنارگذر است، لذا با توجه به اینکه مطالعه فاز صفر کنارگذر شرقی صورت گرفته است، لازم است در بودجه سال ۱۴۰۰ تجهیز منابع شود.

جلال زاده ادامه داد: همچنین پیگیری سه نقص عمده در پروژه جاده شهید کلانتری که شامل مسیرگشایی و تکمیل قطعه سوم بزرگراه از آق گنبد تا سرای که از طول چهار و 200 متری تونل‌ها فقط  یک هزار و 200 متر تکمیل شده است، تکمیل روشنایی در قطعه اول بزرگراه (سه راه ابوذر تا اول دریا) که تیرگذاری مسیر هشت سال پیش صورت گرفته و ایجاد چند روگذر تقاطع در همان قطعه (سه راه ابوذر تا اول دریا) از اولویت های مهم است.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس یادآور شد: تکمیل بزرگراه ارومیه به مهاباد در قطعات محمدیار _دارلک و دارلک_مهاباد از دیگر موارد مطرح شده بود که باید اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا