Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10982 ۱۳۹۹/۰۷/۱۴   ۱۹:۰۷:۴۳

مدیر کل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛
ایجاد بیش از 1900 شغل توسط پست بانک آذربایجان غربی

 

مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از ایجاد بیش از یک هزار و 900 شغل با پرداخت 577 هزار و 450 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی روستایی توسط پست بانک این استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در گفتگویی اظهار کرد: پست بانک در سال‌های اخیر با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی اقدامات مناسبی را علیرغم رکود اقتصادی در بخش رونق تولید به انجام رسانده است.

 وی گفت: پست بانک با توجه به ضرورت توسعه اشتغال در استان با پرداخت تسهیلات روستایی، زمینه اشتغال بیش از یک هزار و 900 نفر از جمله جوانان جویای کار را در این مناطق فراهم کرده است.

جلیلی نژاد ادامه داد: این بانک در سال جاری نیز با تمام توان سعی دارد تا در حوزه تخصیص منابع با نگاه جهش تولید درخشش خوبی داشته باشد .

مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: تسهیلات اشتغال روستایی از محل منابع داخلی پست بانک و صندوق توسعه ملی و کانون ایجاد توسعه مشاغل روستایی و عشایری پرداخت و زمینه ایجاد اشتغال را در بخش ارتباطات، صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی در استان فراهم کرده است.

جلیلی نژاد با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به هم استانی های روستائی و مناطق دوردست و غیربرخوردار استان به‌عنوان افتخار برای مجموعه کارکنان پست بانک است، افزود: افتتاح انواع حساب‌های بانکی، دریافت قبوض مصرفی، ارائه خدمات الکترونیکی از طریق دستگاه های POS،ATM و Pinpad، اپ موبایلی، پرداخت تسهیلات در قالب عقود اسلامی و ده ها خدمت بانکی دیگر در باجه های این بانک ارائه می شود.

وی ادامه داد: برنامه پست بانک در سال جاری توسعه‌ی بانک در همه‌ی واحدها و خدمات متنوع بانکی به ویژه توسعه‌ی خدمات در باجه‌های بانکی روستایی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا