اخبار
کد خبر : 10979 ۱۳۹۹/۰۷/۱۴   ۱۴:۰۶:۰۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
مراسم اربعین در هیچ شهر آذربایجان غربی برگزار نمی‌شود

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: امسال مراسم اربعین در هیچ شهری از استان چه در فضای بسته و چه در فضای باز برگزار نمی‌شود.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در جلسه مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: وضعیت شیوع کووید ۱۹ در ارومیه بحرانی است و بیماران بدحال‌تر از قبل به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

وی درباره وضعیت بیمارستان‌های ارومیه بیان کرد: بیمارستان طالقانی به صورت کامل تکمیل شده است. همچنین بخش‌های اختصاص یافته به کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی نیز تکمیل شده است.

آقازاده با اشاره به افزایش آمار بیماران بدحال در شهرستان ارومیه عنوان کرد: با توجه به شرایط وخیم بیماری کرونا در ارومیه در روزهای آینده باید ۱۵ تا ۲۰ تخت ویژه بستری به بیمارستان‌ها افزود.

وی درباره همکاری بیمارستان‌های دولتی غیر دانشگاهی و خصوصی افزود: در شرایط بحرانی مبارزه با کرونا، بعضی از بیمارستان‌های خصوصی حاضر به همکاری و پذیرش بیماران کرونایی شدند اما سایر بیمارستان‌ها همکاری نکردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن اربعی حسینی گفت: به دلیل وضعیت قرمز در هیچ شهری از استان مراسم اربعین حسینی برگزار نمی‌شود مردم برای حفظ سلامت اقدام به عزاداری در منزل بکنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا