اخبار
کد خبر : 10977 ۱۳۹۹/۰۷/۱۴   ۰۹:۵۶:۲۴

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی:
سینماهای ارومیه بار دیگر تعطیل شدند

 

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: سینماهای ارومیه یک بار دیگر به علت «شیوع بیماری کرونا» و با هدف جلوگیری از انتشار این ویروس تا هجدهم مهر ماه سال جاری تعطیل شدند.

 به گزارش نای قلم، احد هوشمند قره‌باغ در گفتگویی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه، اظهار کرد: سینماهای تحت پوشش حوزه هنری بر اساس مصوبات و ابلاغیه جدید ستاد مبارزه با کرونای آذربایجان غربی تا هجدهم مهر ماه سال جاری تعطیل هستند.

وی افزود: با وجود رعایت همه نکات بهداشتی از جمله ضدعفونی مداوم محیط سینما و لزوم استفاده از ماسک برای مخاطبان، سینماهای حوزه هنری استان در راستای ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تامین هزینه‌های سینماها در کشور از محل فروش بلیط سینما، اضافه کرد: متاسفانه از زمان ظهور ویروس کرونا در کشور حوزه هنری خسارت های فراوانی را در زمینه سینما داری متحمل شده است که عدم تولید و اکران فیلم های دسته اول در پرده های سینما طی چند ماه گذشته و نبود استقبال از سوی مخاطبان سینما برای حضور در سالن های اکران فیلم مشکلاتی هستند که کرونا در صنعت سینما باعث آنها بوده است.

شهرستان ارومیه در حال حاضر دارای سه باب سینما با چهار سالن نمایش است که در همین راستا سینما آزادی این شهرستان از دهه فجر سال گذشته جهت بازسازی و تبدیل آن به پردیس‌سینمایی تعطیل است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا