Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10972 ۱۳۹۹/۰۷/۱۳   ۱۷:۴۹:۵۰

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
تخلفات غارتگران منابع طبیعی بی‌پاسخ نمی‌ماند

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اقدامات شورای حفاظت از حقوق بیت المال در زمینه اجرای احکام صادره مجاهدانه و انقلابی هست و سودجویان را متوجه کرده که شورا با متخلفان مماشات نمی‌کند و جرایم و تخلفات آنها را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: امروز تغییر کاربری اراضی به لحاظ سود مادی زیاد طمع زیادی برای سوداگران ایجاد کرده است و افراد زیادی به این سمت سوق پیدا کرده اند لذا باید با برنامه‌ریزی دقیق در مقابل سوداگران وغارتگران منابع طبیعی و تغییردهندگان کاربری باغات کشاورزی بایستیم و مصوبات شورای حفاظت از حقوق بیت المال را پیگیری و اجرا کنیم.

وی افزود: باید اجراها و کارهایی که در شورا انجام می شود با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی به اطلاع مردم استان رسانده شود تا آنها مطلع شوند که سودجویانی که کشاورزی استان را از بین می برند به سزای اعمال مجرمانه خود می‌رسند و به یقین مردم هم از عملکرد شورای حفاظت از بیت المال راضی خواهند بود.

گروسی تصریح کرد: در بحث اجراها و تخریب ویلاباغ‌های غیرقانونی که منظره کشاورزی را به هم زده است هم باید اجراها کامل باشد و مالکان آنها نخاله‌هایی که از اجراها بجا می‌ماند را در اسرع وقت جمع آوری کنند و به حالت سابق بازگردانند.

این مقام قضایی ادامه داد: شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال در مبارزه با فساد و زمین‌خواری دارای جایگاه و اهمیت ویژه‌ای هست که رئیس قوه قضائیه هم با اصلاح آیین‌نامه آن نگاه ویژه و دقیقی به عملکرد آن دارد.

گروسی افزود: باید برای انجام وظیفه وفق این آئین نامه برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد و همه اعضاء در کنار هم و مشارکت و همدیگر کارها را پیش ببرند.

مصطفی حبیبی دادستان مرکز استان هم به آیین نامه جدید صادره توسط ریاست قوه قضائیه اشاره و بندهایی از آن را جهت اطلاع اعضاء شورا بیان و سپس به توضیح دستورات جلسه پرداخت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا