اخبار
کد خبر : 1096 ۱۳۹۴/۰۹/۰۷   

راه اندازی سامانه ارتباطی ذیحسابان با معاونت نظارت مالی استان

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان گفت: با پیگیری های انجام شده سامانه سادا تکمیل و بستر لازم برای بکارگیری آن در تمام دستگاه های اجرایی فراهم شده است لکن دستگاه های اجرایی باید نسبت پرداخت هزینه های مربوط اقدام کنند.

به گزارش نای قلم، طهماسب حاجی حسینلو امروز در هشتمین جلسه عمومی ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی که با حضور معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل، ذیحسابان، معاونین ذیحساب و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی برگزار شد، با ارائه توضیحاتی در خصوص ضرورت ارتباط مستقیم ذیحسابان و مدیران مالی با معاونت نظارت مالی به جهت تسهیل روابط و تسریع در ارسال بخشنامه ها و مکاتبات به متولیان مالی دستگاه های اجرایی استان و الزام در تکمیل هر چه سریع تر فرم های چهارگانه بدهی ها و مطالبات دولت و همچنین  ارسال حسابهای ماهانه از طریق سامانه سناما و وارد کردن مشخصات اموال غیرمنقول در سامانه سادا، گفت: تمام ذیحسابان و مدیران مالی نسبت به ارائه به موقع آمار بدهی ها و مطالبات دستگاه متبوع خود و تکمیل فرم های چهارگانه دقت و سرعت لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول همچنین با تأکید بر این موضوع که ارائه صورتحساب ماهانه براساس نظام حسابداری بخش عمومی در ارزیابی عملکرد سالانه حائز اهمیت بوده و همچنین برای دولت در درجه اول حساسیت قرار دارد، از حاضران جلسه درخواست کرد که در ارائه دقیق صورتحساب ماهانه، سرعت عمل لازم را داشته باشند.

حاجی حسینلو با اشاره به سامانه سادا(سامانه اموال دستگاه های اجرایی) تأکید کرد، دستگاه های اجرایی تلاش کنند هر چه سریعتر نسبت به تکمیل سامانه مذکور اقدام کرده و مشخصات اموال غیر منقول خود را وارد کنند.

در ادامه جلسه داود بازارباشی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: به جهت تأکید دستگاه های امنیتی و نظارتی بر تفکیک شبکه از سیستم اینترنت، ذیحسابان و مدیران مالی باید عنایت لازم را داشته باشند که سامانه مذکور الزاماً باید از سیستم های متصل به اینترنت منفک بوده و سیستم جداگانه ای برای این نرم افزار تهیه شود.

 وی ادامه داد، با هماهنگی انجام شده با شرکت چارگون پنجاه IP جدید برای ذیحسابان و مدیران مالی ایجاد شده است و هزینه آن باید توسط دستگاه های اجرایی متقاضی پرداخت گردد که برای تحقق این امر،مکاتبات لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است در ادامه جلسه، ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی به بحث و بررسی مسایل و مشکلات حوزه کاری خویش پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا