اخبار
کد خبر : 10948 ۱۳۹۹/۰۷/۰۸   ۲۰:۳۴:۰۷

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تاکید کرد؛
افزایش تولید کتب الکترونیکی در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تبلیغ در فضای مجازی و تولید کتب الکترونیکی در گسترش فرهنگ کتابخوانی بسیار موثر بوده و می تواند باعث افزایش سطح فرهنگ در جامعه شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در بازدید از نمایشگاه دائمی پاتوق کتاب، اظهار کرد: برای تببین و نشر خاطرات و ارزش‌های دفاع مقدس و ایجاد روحیه ایثار و از خود گذشتگی، معرفی کتب دفاع مقدس در نمایشگاه‌ها بسیار ضروری بوده و سبب الگوگیری نسل جدید از منش و سبک زندگی رزمندگان دفاع مقدس می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید، گفت: یکی از راه‌های تربیت نسل‌ها، آشنایی آن‌ها با کتاب‌های دارای محتوای غنی و مفید است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اهمیت توجه به محتوای کتب حوزه کودک، اظهار کرد: تربیت انسان از ابتدای کودکی بسیار مورد اهمیت است و یکی از راه‌های تربیت نسل‌ها، آشنایی آن‌ها با کتاب‌هایی با محتوای غنی و مفید است لذا توجه به محتوای کتب کودکان در نمایشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با تأکید بر همکاری نمایشگاه پاتوق کتاب و حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه‌های همکاری با حوزه‌های علمیه و معرفی کتب در نمازهای جمعه می‌تواند در بالا بردن نرخ مطالعه در کشور بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا