اخبار
کد خبر : 1093 ۱۳۹۴/۰۹/۰۷   

میزان آب ورودی به دریاچه ارومیه اندازه گیری می شود

* موضوع احیای دریاچه ارومیه بهانه ای برای جبران نواقصات برخی از دستگاه های اجرایی استان نشود

 

در جلسه کمیته بررسی طرح های احیای دریاچه ارومیه، موافقت هیئت وزیران برای ایجاد و تجهیز 11 ایستگاه هیدرومتری در محل رودخانه ها و مجاری اصلی آب های ورودی به دریاچه ارومیه در استان آذربایجان غربی مطرح شد تا با ایجاد این ایستگاه ها میزان آب ورودی به این دریاچه که از طریق لایروبی رودخانه های اصلی و انتقال آب های سطحی صورت می گیرد، اندازه گیری شود.
به گزارش نای قلم، نماینده مجری طرح احیای دریاچه ارومیه در این جلسه با اظهار رضایت از روند اجرای پروژه های احیای دریاچه ارومیه گفت: موضوع احیای دریاچه ارومیه بهانه ای برای جبران نواقصات برخی از دستگاه های اجرایی استان نشود.
هادی بهادری با بیان اینکه برخی از پروژه های در دست اجرای دستگاه های اجرایی استان در سال های قبل راکد باقی مانده بودند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با تشکیل ستاد احیای دریاچه ارومیه و اختصاص اعتبارات، جان تازه ای به برخی پروژه های راکد دستگاه های اجرایی داده است و امیدواریم احیای دریاچه ارومیه پلی برای پیشرفت و توسعه زیربنایی استان قرار گیرد.
در این جلسه موافقت نامه های طرح های احیای دریاچه ارومیه حوزه وظایف شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بررسی و اشکالات موجود آن رفع شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا