اخبار
کد خبر : 10914 ۱۳۹۹/۰۷/۰۲   ۲۲:۱۴:۱۳

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه:
تنها گرمخانه ارومیه امسال به بهره‌برداری می‌رسد

 

گرمخانه‌ها اماکنی هستند که در اصل برای اسکان شبانه افراد بی‌خانمان احداث شده‌اند تا با ساماندهی و کنترل افراد بیمار و بي‌خانمان از انتقال بيماري در ميان شهروندان، خطر مرگ و ديگر آسيب‌هاي اجتماعي براي اين افراد پيشگيري شود.

نخستین بار موضوع رسیدگی به متکدیان و بی‌خانمان‌ها در خرداد سال ۷۸ در شوراي عالي اداري کشور به تصويب رسيد و طي آن مصوب شد که ۱۱ دستگاه اجرايي از جمله شهرداري، بهزيستي، کميته امداد، نيروي انتظامي،‌ وزارت بهداشت و ديگر دستگاه‌ هاي ذيربط در اين امر اقداماتي را انجام دهند.

در شهرستان ارومیه نیز اولین گرمخانه شهرداری ارومیه از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه، اولین گرمخانه شهرداری ارومیه به مساحت یک هزار متر جهت نگهداری از افراد بی سر پناه از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

محمد کاظم زوار در گفتگویی عنوان کرد: با تسریع در روند ساخت، اولین گرمخانه شهرداری تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه در ادامه اجرای کمربندی دوم شهر، تداوم ساخت تقاطع غیر هم سطح آذربایجان، تکمیل ساختمان شهرداری منطقه یک شهر، تکمیل سوله سازمان موتوری، تعمیرات آشیانه ماشین الات عمران، ساماندهی آب های سطحی و تداوم نهضت آسفالت معابر را از جمله اقدامات اجرایی و در حال اجرا در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا