اخبار
کد خبر : 1091 ۱۳۹۴/۰۹/۰۷   

باید به سمت اعتمادسازی مردمی حرکت کنیم

*عدم جانبداری از نامزد و جریانی خاص رویکرد اصلی وزارت کشور است

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: باید به سمت اعتمادسازی مردمی و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری آنها حرکت کنیم.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در چهارمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی که با حضور فرمانداران ارومیه، سلماس و اشنویه و همچنین سایر اعضای این ستاد در سالن معاونت سیاسی استانداری با هدف بررسی و ارائه گزارش آخرین اقدامات ستاد انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: رعایت بی طرفی و عدم جانبداری از نامزد و جریانی خاص رویکرد اصلی وزارت کشور در انتخابات پیش رو است.

وی در این جلسه با تاکید بر تهیه و اجرای سناریو ها و مانور های پیش از اجرای انتخابات گفت: باید با انجام این قبیل کارها به آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف خود بپردازیم و با برنامه ریزی های صحیح بتوانیم مسایل و مشکلات را رفع سازیم.

رادفر به حضور سخنرانان مختلف ملی و استانی احزاب و تشکل های قانونی در استان اشاره کرد و افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای ایجاد مشارکت حداکثری حضور همین سخنرانان است که باید فضا را برای این حضور آماده سازیم.

رئیس ستاد انتخابات با تاکید بر بی طرفی کامل اعضای ستاد در جریان انتخابات گفت: حرکات انتخاباتی شروع شده و باید سعی کنید که با رعایت صحیح قوانین و مقررات بر له یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ صورت نگیرد.

وی با اشاره به این که اولویت اصلی ستاد انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در سال جاری است، افزود: همه مسئولان و متولیان وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و تأمین امنیت آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در ادامه جلسه هر یک از فرماندارن ارومیه، سلماس، اشنویه و همچنین دبیران کمیته های ستاد انتخابات استان به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام گرفته، پرداختند.  

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا