اخبار
کد خبر : 10907 ۱۳۹۹/۰۷/۰۲   ۲۰:۰۰:۱۵

معاون استاندار آذربایجان غربی:
واکسن آنفولانزا با اولویت‌های تعیین شده توزیع می‌شود

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه واکسن آنفولانزا با اولویت‌های تعیین شده توزیع می‌شود، گفت: واکسن آنفولانزا همه ساله برای افرادی که نیازمند بوده‌اند تأمین شده و امسال نیز تأمین می‌شود.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: از عموم انتظار می‌رود نسبت به اقدامات سودجویان آگاهی کامل داشته باشند و دستگاه‌ها و مسئولان باید با چنین افرادی برخورد کنند.

وی با هشدار بر این که بیماری آنفولانزا نیز در کنار کرونا گریبان‌گیر عموم خواهد بود، افزود: با توجه به این که در فصل پاییز به سر می‌بریم بر اساس پیش‌بینی کارشناسان در شرایط سخت‌تری نسبت به گذشته قرار خواهیم گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات مسئولان نظام و دولت‌مردان در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: تا اوایل شهریور ماه در شرایط خوبی بودیم ولی متأسفانه پس از آن در شرایط بسیار سختی قرار گرفته‌ایم.

وی متذکر شد: متأسفانه بیماری کرونا در بین مردم عادی انگاری شده است.

مصطفوی با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان به ویژه ارومیه، بیان کرد: در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی از سوی مردم با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد و باید دیگر بیمارستان‌ها و نقاهت‌گاه‌ها را درگیر این موضوع کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا