اخبار
کد خبر : 10901 ۱۳۹۹/۰۷/۰۱   ۱۷:۲۱:۴۰

مدیر بورس منطقه‌ای استان خبر داد؛
روند نزولی شاخص بورس در شهریورماه امسال در آذربایجان غربی

 

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: شاخص بورس در شهریورماه امسال در تالار معاملات ‏بورس استان روند نزولی داشته است و نسبت به مرداد ماه امسال با ۱۳۲ هزار و ۶۹ واحد کاهش یافت و به ‏رقم ‏یک میلیون و ‏۵۹۵‏ هزار و ‏۱۶۰‏ واحد رسید. ‏

به گزارش نای قلم، وحید جوادی در گفتگویی از داد و ستد نزدیک به ۳۷۳ میلیون برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق ‏تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در تالار بورس منطقه‌ای در شهریور ماه خبر داد.

وی افزود: در یک ‏ماه گذشته ارزش معاملات به بیش از هفت هزار و ۵۴ میلیارد ریال می‌رسد. ‏

 مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: حجم معاملات بورس استان در شهریور ماه از نظر تعداد بیش از ۶۷ میلیون برگ کاهش یافته ‏است. ‏

وی ادامه داد: شاخص کل بازار فرابورس نیز در مقایسه با مرداد ماه با یک ‏هزار و ۱۷۸ واحد کاهش به رقم ۱۷ هزار و ‏۵۹۹ ‏واحد رسید‎.

جوادی همچنین گفت: در این ماه در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۸ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ‏شرکت‌ها را معامله کردند اند که تالار اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش با ۱۵۴۳ میلیارد ریال معامله در ‏شهریور ماه توانست ۲۲ ‏درصد از کل ارزش معاملات را بدست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد. ‏همچنین در شهریور ماه سهام ‏شرکت ملی صنایع مس ایران با ۵۶۳ میلیارد ریال معامله، هشت درصد ارزش کل ‏معاملات تالار ارومیه را به خود ‏اختصاص داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا