اخبار
کد خبر : 10888 ۱۳۹۹/۰۶/۳۰   ۲۰:۴۲:۳۴

در هفته دفاع مقدس؛
100 عنوان برنامه در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حدود 100 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس امسال در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، سرهنگ تقی نجمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنین در چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج، حداقل یک برنامه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری 40 مورد اردوی راهیان نور با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، اعزام 40 گروه جهادی مانند گروه‌های پزشکی، درمانی به مناطق محروم، ویزیت رایگان توسط درمانگاه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و زیارت مجازی از یادمان‌های دفاع مقدس را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

نجمی بیان کرد: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار فردای فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت مجازی اشاره کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای استان اضافه کرد: همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با عنوان«عرشیان خاکی» نیز پیش‌بینی شده و از 40 اثر برتر تجلیل می‌شود.

نجمی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال از 37 هزار نفر رزمنده دفاع مقدس تجلیل و 80 یادواره شهدا نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته پیش رو، یک رزمایش بصیرتی-معرفتی نیز برگزار می‌شود اظهار کرد: علاوه بر آن برنامه‌هایی مانند توزیع 200 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در مناطق محروم، طرح ختم چهار میلیون صلوات و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از بهره‌برداری از دو هزار پروژه محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: در این راستا یک هزار و 500 پروژه محرومیت‌زدایی مربوط به پل‌سازی، پروژه‌های آبی و ساخت غسالخانه و مسجدو 500 خانه مددجویی در مجموع با اعتبار 150 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: برپایی دو بیمارستان صحرایی در چالدران و تکاب، رونمایی از بازی رایانه‌ای دفاع مقدس، رونمایی از 40 آلبوم شهید و برگزاری جشنواره شعر به سه زبان ترکی، کردی و فارسی با موضوع سردار قاسم سلیمانی نیز در ایام هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا