اخبار
کد خبر : 10866 ۱۳۹۹/۰۶/۲۵   ۱۹:۰۰:۳۶

به غیر از ارومیه و سردشت؛
نمازجمعه در ۱۵ شهرستان آذربایجان‌غربی اقامه می‌شود

 

روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: نمازجمعه از هفته جاری در همه شهرستان‌های استان به غیر از ارومیه و سردشت اقامه می‌شود.

به گزارش نای قلم، در این اطلاعیه که روز سه‌شنبه صادر شده، آمده است: طبق گزارش دریافتی از ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستورالعمل ابلاغی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با توجه به بهبود شرایط و تثبیت وضعیت عمومی در شهـرهای استان، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از روز ۲۸ شهریورماه جاری در  سراسر آذربایجان غربی به جز ارومیه و سردشت اقامه خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه با شکرگزاری به درگاه ربوبی و قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، از مردم خواسته شده تا برای ریشه‌کن شدن کامل این ویروس، اصول بهداشتی را رعایت کرده و استمرار در تضرع و توسل به درگاه الهی را تا فراهم شدن زمینه کامل سلامتی در جامعه فراموش نکنند.

از نهم اسفند سال گذشته که بیماری کرونا در کشور و آذربایجان‌غربی شیوع پیدا کرد، برگزاری نماز جمعه در این استان تعطیل شده بود.

حدود ۲۹ هفته نماز جمعه در آذربایجان‌غربی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل بود که این روند در ۲ شهرستان ارومیه و سردشت همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا