اخبار
کد خبر : 10855 ۱۳۹۹/۰۶/۲۴   ۱۶:۲۶:۲۰

نگاه؛
بحران کرونا و تغییر شیوه کار برخی از مشاغل

 

همان‌طور که می‌دانیم همه‌گیری ویروس کرونا با تغییرات زیادی در زندگی همراه شده و نشان می‌دهد که بشریت با یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در تاریخ اخیر روبرو است.

هر یک از ما مجبور شدیم خود را با شرایط جدید عجیب‌ وغریب تطبیق دهیم که در این میان سخت‌ترین اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های خانه‌نشینی اجباری بوده است.

همان‌طور که زندگی ما مطابق با بیماری همه‌گیر تغییر کرده است و همچنان هم این تغییرات ادامه دارد، مشاغل نیز مجبور شده‌اند برای بقا، شیوه کار خود را تغییر دهند.

در انتقال فرایندها از حالت آفلاین به آنلاین، کروناویروس برای کار در خانه و حتی بازآفرینی ماهیت مدل‌های تجاری هیچ تبعیضی قائل نشده است و سازمان‌ها در همه بخش‌ها به مناطق ناآشنایی هدایت‌ شده‌اند.

اگرچه ممکن است این اوقات ناخوشایند باشد اما در برابر مشکلات، بسیاری از مشاغل با موفقیت روش خود را دیجیتالی کرده و زیرساخت‌های دیجیتالی خود را به سمت تغییر بهتر شکل داده‌اند.

درحالی‌که بیماری همه‌گیر میزان فشار بی‌سابقه‌ای را بر سازمان‌ها تحمیل کرده است و رهبران ارشد تجارت مجبور به تغییر در طرز فکر شده‌اند اما تشخیص دادند که برای زنده ماندن، تحول دیجیتال فقط مکمل نیست بلکه اساسی است.

 اگرچه شرکت‌ها اکنون به ارزشی که پذیرش ایده‌ها و رویکردهای بدیع در هر روز آن‌ها داشته است، اعتراف می‌کنند، اما مهم است که این حرکت پایدار باشد. رهبران مشاغل اکنون باید از خود بپرسند که چگونه می‌توانند با این تغییر فرهنگی در ماه‌های آینده پیش روند.

این خبر اطمینان‌بخش است که در پی یک بحران، شرکت‌ها بیشتر و بیشتر در فناوری‌های نوآورانه سرمایه‌گذاری کرده تا عملیات داخلی و بهره‌وری تجاری خود را هدایت کنند.

اگرچه زمان قابل‌توجهی است، اما بحران ویروس کرونا به ما طعم چگونگی پیشرفت امور را داده است. کانال‌های دیجیتال و فرایندهای خودکار در جهان کنونی عادی شدند و فقط ایده‌های بدیع برای تامل نیستند و گام‌هایی که قبلا توسط مشاغل در این زمینه برداشته‌شده است، به پیشرفت آن‌ها کمک خواهد کرد و اطمینان‌بخش آن‌ها برای رونق در فضای جدید و چالش‌برانگیز دیجیتال است و نشان می‌دهد که در موقعیت خوبی قرار دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا