اخبار
کد خبر : 10846 ۱۳۹۹/۰۶/۲۳   ۲۰:۳۲:۳۱

معاون استاندار تاکید کرد؛
تسهیل‌گری در فرایندهای جذب سرمایه‌گذاری

 

چهارمین کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و با صدور مجوز برای ۱۳ درخواست صدور مجوز موافقت شد.

به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربايجان‌غربی در این جلسه کارگروه با تأکید بر تسهیل‌گری در سازوکارهای جذب سرمایه‌گذاری، خواستار تقلیل فرایندهای اداری و سرعت در اهلیت‌سنجی متقاضیان سرمایه‌گذاری شد.

 سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تأکید بر ایجاد شرایط استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی یادآور شد: تسریع در صدور مجوزها و واگذاری اراضی با کاربری‌های تولیدی و صنعتی جهت تسهیل در فرایندهای سرمایه گذاری را به عنوان یک اصل قرار داده‌ایم تا رونق فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی را شاهد باشیم.

جابجایی روستای سوغانلوی شهرستان پیرانشهر، مکان‌یابی روستای کفرچین منطقه قطور شهرستان خوی، بررسی و نظارت بر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، پیشنهاد راهکارهایی برای اجرای مدیریت سبز در آذربایجان غربی و بررسی اصلاح کمربند سبز شهر ارومیه از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا