اخبار
کد خبر : 10843 ۱۳۹۹/۰۶/۲۲   ۲۱:۳۹:۳۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛
افزایش ۲۱ درصدی پرونده ‌های تخلف بخش کالا و خدمات در آذربایجان غربی

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده‌های تخلف بخش کالا و خدمات در آذربایجان‌غربی ۲۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش نای قلم، محمد اقوامی در گفتگویی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۴۶۸ فقره پرونده تخلفاتی بخش کالا و خدمات به این محاکم وارد شده است درحالیکه این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود چهار هزار و ۵۰۰ فقره بود.

اقوامی تصریح کرد: از این تعداد پنج هزار و ۴۱۵ پرونده رسیدگی شده است که ۹۹ درصد کل پرونده های مربوط به تخلف کالا و خدمات را شامل می شود.

وی، با بیان اینکه برای متخلفان این تعداد پرونده حدود ۸۰ میلیارد ریال جریمه صادر شده است، افزود: امسال تاکنون تنها ۵۳ پرونده مختومه نشده که در محاکم مختلف زیرمجموعه تعزیرات حکومتی در دست بررسی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجانغربی، با اشاره به اینکه  گرانفروشی، درج نکردن قیمت، خرید و فروش برخلاف ضوابط، عرضه خارج از شبکه و نگهداری و فروش کالای قاچاق مهمترین تخلفات صنفی در بخش کالا و خدمات را تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: سال گذشته نیز ۱۰۰ درصد پرونده های ورودی در حوزه کالا و خدمات به شعبات استانی رسیدگی شد.

اقوامی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن به ادارات صنعت، معدن و تجارت و بخش بازرسی این اداره‌کل گزارش دهند تا تخلف مورد نظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا