اخبار
کد خبر : 10836 ۱۳۹۹/۰۶/۲۰   ۲۱:۳۰:۲۷

امام جمعه ارومیه:
اهانت روزنامه فرانسوی نشان دهنده انفعال استکبار مقابل گفتمان بیداری جهانی است

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اقدام نشریه هتاک فرانسوی نشانه انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با در پی اقدام اهانت آمیز یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است، اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن کریم، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و حضرت محمد مصطفی (ص) منادی رحمت واسعه و جلوه تمام عیار الطاف الهی است که دنیای غرب و نگاه سخیف سردمداران استکبار جهانی نمی‌تواند بزرگی و عظمت آن را پذیرا باشد.

این پیام می‌افزاید، اقدام نشریه هتاک فرانسوی «شارلی ابدو فرانسه» در بازنشر کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم، نشانه انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است که در پیام و کلام مقام معظم رهبری گناهی بزرگ و نابخشودنی عنوان شده که بار دیگر عناد و کینه شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ی مسلمانان را آشکار ساخت.

قریشی در این پیام تاکید کرده است، در این راستا ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه و غیر اخلاقی انتظار می‌رود وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های حقوقی اقدامات لازم برای تعقیب این اقدام در مجامع بین المللی را دنبال کرده و هشدارهای جدی را به کشورهای متبوع و درگیر با چنین اقداماتی اعلام کند چرا که سکوت و بی تفاوتی در این خصوص به بهانه آزادی بیان از سوی هیچ کشور و دولتی پذیرفته نخواهد بود، فلذا از دیگر دولت‌های اسلامی و مجامع حقوقی و بین المللی نیز محکومیت، رسیدگی و ممانعت از تکرار این دست اقدامات از سوی عاملان دولت‌های مقصر در این حوادث را خواهانیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا