Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10738 ۱۳۹۹/۰۶/۰۲   ۲۰:۴۴:۳۳

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد؛
امنیت خط قرمز ماست

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امنیت خط قرمز ماست، هر کسی که به فکر تعرض به مرزهای استان باشد با آنها با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

به گزارش نای قلم، سردار حبیب شهسواری در دیدار نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه ارومیه اظهار کرد: مرزهای کشور ناموس و خط قرمز کشور است و هر کسی که به فکر تعرض به مرزهای استان باشد با آنها با تمام توان مقابله خواهیم کرد و نمایندگان مجلس باید همراه و همسو با نیروهای مسلح در استان باشند.

وی با تاکید بر اینکه در آذربایجان غربی تهدیدات امنیتی برای سرمایه گذاری وجود ندارد و ضریب امنیتی استان در بالاترین سطح خود قرار دارد، افزود: امنیت یکی از مؤلفه‌های پایدار در منطقه است و در برقراری آن با کسی تعارف نداریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: نیروهای مسلح اجازه بروز هیچ‌گونه ناامنی را در منطقه نمی‌دهند و برای جان‌فشانی در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. حتی اگر معاندان نظام اسلامی در خیالشان به دنبال ایجاد ناامنی باشند، محکم‌ترین سیلی را به آن‌ها می‌زنیم تا در این زمینه از تفکرات خود نیز پشیمان شوند.

شهسواری با تاکید بر اینکه اتحاد نمایندگان برای توسعه استان ضروری است، اضافه کرد: نمایندگان باید توسعه استان را در اولویت کارهای خود قرار دهند و مطالبات مسئولان استانی را از مسئولان ملی مطالبه کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۴۲ امین سال برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی مورد توجه قرار گرفته و نیازمند اهمیت دادن نمایندگان در صحن علنی مجلس است و باید ثمرات دفاع مقدس در طول ۴۲ سال برای مردم تبیین شود.

شهسواری با بیان اینکه نقش کلیدی استان باید در دوران دفاع مقدس و نیز دوران حاضر شناسایی شود، عنوان کرد: باید به شاخصه‌های دفاع مقدس دقت شود و در استان ما که ۴۲ سال سابقه دفاع از کیان اسلامی را دارد بازنگری و بازتعریف شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا