Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10723 ۱۳۹۹/۰۵/۳۰   ۱۸:۴۳:۰۱

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛
بهره‌برداری از ۵٨ کیلومتر طرح بزرگراهی و راه اصلی در آذربایجان غربی

 

مراسم بهره‌برداری از ۵٨ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار یک هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال در مسیر دسترسی به پایانه مرزی سرو در دومین روز سفر وزیر راه و شهرسازی به استان برگزار شد.

به گزارش نای قلم، افتتاح دو دستگاه تونل در محور شاهین‌دژ به تکاب، بهسازی محور خوی به فیرورق، ساماندهی ورودی شهر شاهین‌دژ و خروجی شهر میاندوآب از مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند.

این مراسم با حضور استاندار آذربايجان‌غربی، نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه‌وشهرسازی استان برگزار شد.

همچنین عملیات احداث مجتمع آشوریان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

مجتمع آشوریان ارومیه با اعتبار ٩٠ میلیارد ریال شامل بخش‌های اداری و تالار اصلی احداث می‌شود.

این پروژه با زيربنای ٢ هزار و ۵٩۶ مترمربع با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان اجرا می‌شود و در مرحله خاکبرداری و تسطیح است.

سپس مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به مساحت ١١ هزار و ٣۶٠ مترمربع با اعتبار ١۶ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار آذربايجان‌غربی و مدیرکل راه‌وشهرسازی استان افتتاح شد.

طرح توسعه و ساماندهی مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در قالب احداث سالن‌ بدن‌سازی به مساحت ۴٣٠ مترمربع، سالن چندمنظوره و محوطه‌سازی اجرا شده و این مجموعه ظرفیت اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی و ورزشی را دارد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر ٢ روزه به آذربایجان‌غربی چندین طرح عمرانی را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا