Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10718 ۱۳۹۹/۰۵/۲۹   ۲۰:۵۱:۲۰

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:
روند صدور مجوز 36 دفتر پیشخوان دولت تسهیل شد

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: به منظور افزایش تعداد دفاتر و جلوگیری از تجمع مردم برای دریافت خدمات و همچنین دسترسی آسان به دفاتر در تمام نقاط استان روند صدور مجوز 36 دفتر پیشخوان دولت تسهیل شد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در نشست مشترک با دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان با ارائه گزارش عملکرد حوزه فاوای استان از زمان شیوع کرونا اظهار کرد: از همه ظرفیت های حوزه ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات در مهار ویروس کوئید ۱۹ استفاده می کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که الگوی خرید مردم بعد از شیوع بیماری کرونا تغییر کرد و مردم طی این مدت تلاش کردند تا نیازمندی‌های خود با استفاده از بستر خرید اینترنتی انجام دهند، افزود: از زمان بروز بیماری کرونا میزان بسته های خرید اینترنتی از 28 هزار و 19 مرسوله به 65 هزار مرسوله در فروردین سال ۹۹ افزایش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 135 درصد رشد برخوردار است.

جلیلی نژاد افزود: پهنای باند مصرفی مشترکان دیتای استان در ایام کرونا نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 280 درصد رشد داشت و تا دو برابر این حجم نیز ظرفیت افزایش در زیرساخت‌های استان وجود دارد.

مدیر کل ارتباطات استان تصریح کرد: برای کاهش مرجعات متصدیان دفاتر پیشخوان از تمام نقاط استان به اداره کل ارتباطات برای صدور، تمدید، نقل و انتقال امتیاز دفاتر و رسیدگی به شکایات، سامانه الکترونیکی آنلاین راه اندازی شد.

جلیلی نژاد در ادامه به برخی از حمایت های وزارت ارتباطات در جریان کرونا اشاره کرد و گفت: وزارت ارتباطات از زمان شیوع کرونا اقدامات حمایتی مطلوبی را انجام داده است.

وی افزود: اختصاص 100 گیگا بایت اینترنت رایگان به مشترکان و رایگان شدن استفاده از سامانه های آموزشی دانشگاه ها و شبکه شاد، ارسال رایگان پیامک عمومی از طرف وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی، تخصیص 20 گیگ اینترنت معلمان، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های آسیب دیده از کرونا برخی از حمایت های وزارت ارتباطات است.

قائم مقام و معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان با قدردانی از همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جریان کرونا گفت: راهکار اصلی مبارزه با کرونا بالا بردن آگاهی عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی است.

ایرج محبی افزود: نباید با نگاه به وضعیت آمار استانی واکسن بی تفاوتی در جامعه تزریق شود و باید تا ریشه کن شدن کامل کرونا توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا