اخبار
کد خبر : 10708 ۱۳۹۹/۰۵/۲۸   ۱۸:۵۲:۰۹

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تاکید کرد
تجهیز تمام دفاتر فناوری اطلاعات روستایی استان به خدمات خرده بانکداری

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید تمام دفاتر فناوری اطلاعات روستایی تا پایان برنامه به ارائه خدمات خرده بانکداری مجهز شوند که در استان این موضوع تحقق نیافته است.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در گفتگویی با اشاره به عدم تحقق برنامه ششم توسعه در حوزه خرده بانکداری در دفاتر فناوری اطلاعات روستایی اظهار کرد: خدمات خرده بانکداری در 66 درصد از دفاتر فناوری اطلاعات روستایی آذربایجان غربی ارائه می شود.

وی افزود: طبق برنامه ششم توسعه باید 100 درصد دفاتر مجهز به ارائه خدمات بانکی شوند و از مدیریت شعب پست بانک در استان خواست تا برای تحقق این موضوع تا پایان برنامه ششم توسعه برنامه ریزی کنند.

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی افزود: از بین 417 دفتر فناوری اطلاعات روستایی در آذربایجان غربی 278 دفتر مجهز به ارائه خدمات خرده بانکداری است که باید تا پایان برنامه تمام دفاتر به ارائه این خدمت مجهز شوند.

جلیلی نژاد با انتقاد از عدم تخصیص اعتبار برای دور دوم ارائه تسهیلات روستایی، تصریح کرد: حمایت از کسب و کارهای روستایی که باعث بهبود شرایط اقتصادی در روستاها می شود از اولویت های کاری پست بانک است.

مدیر کل ارتباطات استان خاطرنشان کرد: در مرحله پیشین ارائه تسهیلات روستایی از صندوق ملی توسعه، 154 طرح در حوزه فناوری اطلاعات در کل استان دریافت شد که 62 مورد آن پذیرفته شد و تسهیلات تعلق گرفت که باعث ایجاد اشتغال مستقیم 130 نفر با تخصیص اعتباری بالغ بر 45 هزار میلیون ریال شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا